Rosettae ilk 15-20 günden sonra süt yapımı otomatiğe bagliyo ilk dönemlerde ne kadar çok emzirriseniz bebeğin ihtiyacı fazla diye vücut o kadar süt salgiliyo ama siz emzirmeyi azaltıp da mamayı artirirsaniz bu sefer demek ki o kadar lazım diyip süt üretimini azaltıyo bebekler anne karnını ozledikleri için hep memede olmak isteyebilirler ya da çok sık aglayabilirler ağlaması aç olduğu anlamına gelmez sarılığı yoksa bence siz 1-2 saatte bi emzirin 15. Günde kontrole gidin doğum kilosuna geldiyse yetiyodur süt, gün içinde de 6-8 tane bezi değişiyosa yetiyo demektir