Kızlar yardım edin lütfen 😢
20 gün önce sezaryen doğum yaptım.
İlk buluşmamız 2 saat sonra oldu. kan şekerinin düştüğünü bebeğimin iri olduğunu takviye mama ihtiyacı olduğunu söylediler. Evolvia başlandı.
Emzirme de sorun yaşıyorum bebeğim çok kuvvetli çekiyor göğsümü biberondan geldiği gibi istiyo gelmeyince sinirleniyo. Dışarıdan bakınca görünürde yara vs. Yok ama o emerken çığlık çığlığa ağlıyorum acısından damaklarıyla eziyor resmen. Mamasını değiştirdim sma pro kullanmaya başladık 1 haftadır dışkılama sorunu oldu. Geğirmesi gazı az çıkıyor rahatlayamıyor Bi türlü. sizde de böyle sorunlar oldu mu?