Merhaba arkadaşlar, elimde 20 adet promalt bulunuyor. 330 ml Yeşil renk olan yani kalorisi az bulunandan. Ben kullandım sağım yaptığım için çok faydasını gördüm fakat rahatsızlığımdan dolayı kullandığım ilaç bebeğe geçermiş. Bundan dolayı artık sağamıyorum . Normal fiyatı 14.90. Ben 10 tlden birisine vermek istiyorum. Evde birde Dilruba Demirezer denilen emzirme danışanının çayındanda biraz var. Onuda toplu alan kişiye hediye etmek isterim.