mevsiminde sebze meyve diye bir şey kalmadı her şey tarım ilacli malesef orası kesin de en qzindan direkt şekerli gida vermemek lazim en aza indirmek lazim cici bebe, ballı süt vs gibi. biz cocukken yine organik sebze meyveye ulasabiliyordu ailelerimiz onu yiyip yanina şekerli gida yiyince cok etkilemedi kaldı ki yedigimiz şeker de gerçek şekerdi. sütü anneannem kendi hayvanlarından getirirdi bize. bal gerçekti. sütle bal bu yüzden belki de yaradı bize ama şimdi her şey katkılı malesef:(