Kızlar mesela eve annem gelsin veya bir arkadaşım o günlerde kızım daha mutlu huzurlu oluyor günümüz daha güzel geçiyor sakin duruyor ama benimle tek olunca artık benden sıkıldığı için midir bilmiyorum aşırı fenalık ediyor ağlama krizleri falan🤣 biri gelince cok uslu. Annem sen bu cocugu abartıyorsun bir şey yapmıyor cocuk diyor mesela🤯 tekken 1 sn oturmuyor kızım. İnsanı yalancı cıkarıyor valla🤣 birde genelde tek basımayım cok gelenim gidenim yok o yüzden evde kızımla birlikte hep bir depresyon modundayız🤭 kışta geliyor şimdi parkada cok götüremem napıcaz bilmiyorum.. sizinde bebekleriniz sizi yalancı cıkarıyor mu?🙈