Enjektöre 5 ml serum fizyolojik çekiyorum.. hava kabarcığı bırakmıyorum .. ilk zamanlar oğlumu düz zemin üzerinde yan yatırıp 2,5 ml lik sıkıyordum genelde bu işlemden sonra açılıyor ama bazen açılmadığı da oluyor o zman burun aspiratörü ile çekiyorum.. youtube ta videolar var izleyebilirsin ..