Ozlem2904 Moana yorni nin aldım 3 4 gün önce 2tog yazıyor üstünde 16-23C arasında kullanılabilir diyor etikette. Böyle yumuşak güzel b yapısı var 8aylik oğluma 18 36ay aldım havalar biraz daha serinliğinde gydiricem.
ikiKudurukAnnesi Ozlem2904 bende yorni aldım mavi yıldızlı fakat ince geldi bana siz ne düşünüyorsunuz
Ozlem2904 ikiKudurukAnnesi ben 23C de kısa kol zibin ile yatirdim terleme yada üşüme yapmadı rahat uyudu bebeğim. Ama dediğiniz gb ince b yapısı var Polar oldugundan heralde sıcak tutuyor. Bende aynı mavi yıldızliui aldim
Ozlem2904 ikiKudurukAnnesi ben 18 36ay aldım 8aylik bebeğimd biraz bol ve uzun geldi rahat yani. Eğer eviniz çok çok soğuk oluyorsa siz bilirsiniz içi elyaf dolgulu olanlarda varmış ama bizim ev hic çok soğuk olmuyor 22in altına düşürmuyoruz yani içine b zibin b pj yeterli olur diye düşünüyorum ben