Pelusbattaniye Yaklaşık 3 hafta önce aldık ama kızım pek sevmedi. Çok az bindi ve bir kenarda duruyor öyle evimizde. Sıfır sayılır yani. Tentesi de mevcut bu arada. 1000 liraya aldık. 600e satıyorum