Merhaba sevgili anneler. Bu aralar içim hic rahat degil sizlerle de fikir alışverisinde bulunmak istiyorum. Ikizlerim var. Normalde kizim cok aktifti sordugum seyleri hemen gosterir ismine bakar goz temasi kurardi. Ama bu aralar oglum cok one gecti ve kizimda gerileme hissediyorum. Ismine bakmak istemiyor goz temasi kuruyor evet ama gozlerini kaciriyor bi sure sonra. Parmak ucunda yurumeye basladi. Cok hırçın oyuncaklarla oynamak istemiyor. Kafasini duvarlara kapilara vuruyor. Surekli agliyor. Hicbir sekilde memnun edemiyorum onu. Acaba donemsel bir sey midir. Bu hircinligi yuzunden mi acaba ismine bakmak istemiyor bilemedim. Sizlerde durum nasil biraz konusalim mi