dnzderin kiyamam ya 😢 keske yakin olsak da gelip ben yardim etsem valla uykusuz annelere hic kiyamiyorum (ben de ayni durumda oldugumdan 🙈). Benim de dun gece hic uyumadi surekli aglayarak uyandi, yine dis cikariyor ondan agrisi var sanirim 😢 ben de calpol verdim biraz rahatladi. Doktorunuza calpol ise yaramayinca paranox s fitil verebilir miyim diye bir sorun olur mu? Simdi olmasa da belki ileride lazim olur doktora sormadan vermemek lazim. Kilosuna ayina gore onlar ayarliyor cunku dozunu falan. Benimki neredeyse dogdugundan beri yuzustu yatiyor. Basini kendi kaldirabiliyorsa sorun olmaz demisti doktorumuz. 1,5 aylikken kendi kaldiriyordu yanlis hatirlamiyorsam. O yüzden yuzustu yatarken bir sey olur diye korkmayin Allah korusun tum yavrulari. O donmeyi kesfetme doneminde oldugu icin engellerseniz daha cok sinirlenir. Bir iki gune rahat donecek hale gelir merak etmeyin 🥰