selinkp Kızlar merhabalar 15 aylık oğlum ile haftaya istanbula uçak yolculuğu yapacağız deneyimli annelerden bilgi almak istiyorum zor oluyor mu neler yapmam lazım ? bilen varsa yazarsa memnun olurum
Leyeegae selinkp 16 aylık kızımla yolculuk yaptım bende. Uçak saatini öğlen uyku saatine almıştık o yüzden uyudu uçakta çoğunlukla. İnmemize yakın 15 dakika kala uyandı onda da oyuncakla kitapla falan oyaladık çok zor geçmedi bizim. Kalkış ve inişte biberon verdim kulagina baskı olmasın diye.
RuzgarMommys 17 aylıkken 3 defa uçak yolculuğu yaptık yurtdışına Emiyordu akşamdı hemen uyudu Kitap vs oyaladık biraz ama benim oğlum çok rahat durmuyor hep öndeki ve arkadaki insanlara abbaa abii diyip salça oldu :))