la_leomer Anneler bebeğim 2 ay 5 günlük bı kaç haftadır aliskanlik edindi ellerii emiyor ben bundan rahatsız olmuyorum kendini taniyor ellerini çekip kisitlamiyorum ama kaynanam hep söylüyor sakın elini ağzına koymasın alışkanlık olur aman sakın ha deyip durmadan söyleniyor bende bebeğim kendini kesfediyir diye ses etmiyor sizce kaynanam haklı mı yoksa karışımın mi ne yapım
Bircaykoyicelim la_leomer kaynanam haklı mı yoksa karışımın mi ne yapım Tabiki haklı değil. Söyle k. Validene rahat bıraksın bebeği.😂😊
sedaozan la_leomer alışkanlık olsa ne olcak 50 yaşına kadar emecek değil ya bebe ellerini 😂 oral dönemin olmazsa olması elleri ağıza sokma rahat bırakın emsin bebecik 😍
ilknur0403 la_leomer yarın öbür gün ayaklarını tanicam onları da agzina sokucak kayinvalidenz ayaklarını mı bağlayacak acaba 😂😂 tabikide bırakıyor bebekler herseyi agizlariyla kesfediyor gorerek dokunarak değil hop herşey agza.. bırakıyor merak etme canım şapırtıların tadını cikart sen😀
Mrysmg la_leomer bu aylarda ne alışkanlığı ya bence olmaz. O seyden diyordur bazi aklı eren bebisler varya elini agzina götürüp durur öyle huy edinmesin diye diyordur ama suan öyle bir huy edinmez bence ki dediginiz gibi kendini yakindan tanimaya basliyor ama mesela benim kizim da 3 ay olacak kesfettigu icin yapmıyor o aciktiginda ve duygusal olarak emmek istediginde yapiyor onu fark ettim bende meme emzik veriyorum duruma göre her bebek farkli
la_leomer Bircaykoyicelim bende diyorum bişey olmaz bilsin yok diyor alışkanlık olur dedim bu daha bebek unutur başka bişey alışkanlık olur ama yok ellerine eldiven tak yemesin diyor tmm diyim yine bildiğimi yapiyorum
Bircaykoyicelim la_leomer ellerine eldiven tak yemesin diyor tmm diyim yine bildiğimi Eldiven kesinlikle takmayın. Dediğiniz gibi siz bildiğinizi yapın. Bırakın bebeğiniz ellerini rahatça keşfetsin. 4. Yada 5. Ayında zaten burakcak bunu.😊
la_leomer sedaozan rahat bırakıyorum hiç karismiyorum bazen çok iştahlı cekiyir 😅😅 insanın canı cekiyor yemeğe
la_leomer Bircaykoyicelim zaten geçen haftalarda doktora götürdüm sakın eldiven takma dedi kendini bilsin dedi ellerine yer bişey tutar becerileri gelişsin dedi bende o günden beri ellerine eldiven takmıyorum
la_leomer Mrysmg ellini yiyince emzik veriyirum emziği 1 dk bile ağzında tutmuyor atıyor yine elini emiyor açtir diye emziriyorum emmiyor bende ilkte dedim habi aç diye mi çekiyor yok zevkine çekiyor çok iştahlı çekiyor bazen bende yemek bile istiyorum diğer odadan emme sesi geliyor 😅😅😅
Themhrmom la_leomer karismasalar olmaz zaten bide nekadar emin konusuyo korkacak bisey yok canim bizdede durum ayni 3 ay olcaz ellerini kesfediyo minikler
la_leomer Themhrmom kaç aya kadar çekerse çeksin benim için önemli deqil oğlum kendini kesfediyor elini emince elini tutuyir izin vermiyor kayınvalidem o sırada oğlum kızıyor agliyor hemen bu bı kaç defadır kaynanmda giderken agliyir gitmek istemiyor anlamadım oğlumu 😅😅 kucağında hiç durmuyor agliyir ben yada başkası alınca susuyor
Mrysmg la_leomer hahhaa çokk tatli oluyorlar hele dus aldiktan sonra havlunun altindan cok cok allahimmmm
la_leomer Mrysmg o sıra bende yemek istiyorum ama olmuyor biraz daha büyüsün ozaman yemeye baslicam 😅😅
Hanim58 Bizimkide capır çupur emer😀alışkanlık parmak emmesine döner ise olur ..benim kayınvalidem de tam tersi elini emince çok mutlu oluyor 🤣
333 la_leomer şu bebeleri rahat bırakın bi elini de yer ayağınıda yer büyüyünce sümüğünü bile yer her şeyine müdahale etmeyin normal gelişimi engellemeyin sonra ilerde yok adına bakmıyor yok şunu yapmıyor yok bunu yapmıyor otizm mi deyip duruyorsunuz
la_leomer 333 yok asla karismiyorum kisitlamiyorum zaten kaynanamda evet diyip yine kendi bildigimi yapiyorum bı yerde okumustum bebekler tükürük salgiliyirmus yutma refleski yokmuş oyuzden elini emiyor diye oyuzden ellemiyorum elini ayağını yesin karismam
edanrr o minicik elleri parmakları bir eldivene hapsetmek istemedim ve takmadım ayrıca ilk ellerini kullanmayı öğrenirler eldiven takıp kısıtlamak doğru olmadığını düşünüyorum, bırakın rahatça özgürce kalsın. kaynana da söyle öyle her şeye karışmasın😎