Kızım 1 yaşına girdi sadece bnde ve babasında duruyo 2 dk bezini almak için diğer odaya geçsem kıyametler kopuyo annemde babanesinde dayilarinda hiç kimsede durmuyo kucaklarina alıp sevemiyolar bile ustelik asosyal olmasin die daha 3 gunlukken gezmelere başladık surekli kalabaliga çıkardık. Gunluk yasantimi cok etkiliyo bu durum bize asiri bağlı evde hiç bisey yapamiyorum işlerim yığiliyo anneme birakip halledyim diyorum durmuyo 2 ay babanesinde kaldık yine alisamadi. Var mı bu durumda olan bebisler yoksa sadece benimki mi böyle acaba, artik pedegoga gitmeyi düşünüyoruz