Merhabalar, oğlum 15 aylık 20 numara giyiyoruz. Tam köfte ayak ama etli 😂 yaz kış gezeriz, o yüzden hava şartları ne olursa olsun dışarı çıkarız. Ama bu bot konusunda çok kararsız kaldım. Normalde tüm ayakkabılarımız Nu Bebek’ten. Ama bot konusunda emin olamadım, tecrübelerinizr ihtiyacım var. Çizme ile rahat yürüyebileceği düşünmüyorum. Sıcak tutan ve kar/yağmur suyunu geçirmeyecek bot arıyorum. İgor, next, falan farketmez yeterki sıcak ve su geçirmesin 😇 teşekkür ederim