Kızlar kızım konuşuyor gel gelelim diyaloğu yok .nasıl diyim mesela kısa kesiyor evet ,hayır, istemiyorum gibi gibi.sarkilar ninniler söyler ona kadar sayıyor yanlız karşılıklı diyalogta etkili değil.adini soran olunca cevap vermiyor ama sonra benleyken senin adın bu vs dedimmi adını söylüyor.okulda ne yaptın diyince cevap vermiyor ama kızım okulda zipladinmi diyorum evet diyor bu arada o gün zipladilar biliyorum yani ondan sordum .bişey oldumu anne yardım et diyor havluyu saçına sardım anne bak süper kahraman oldum diyor. yani insanllah anlayabilmişimdir .böyle olan varmı neler yapiyorsunuz desteklemek için.