lceLady sancaktepe bende aldığınız takimin fotosu var mi. Burada da cok cesitli guzel kumasli kiyafetler satan esnaf var zibin daha ucuzmus sizin oradakinde ben dun sordum uzun kol 40 dedi almadim ama takim aldim bide adam indirim yapar hep esnaflari bilirsiniz toplu alimda daha cok yapıyor 2 takım 165 tl ye aldım çorapta aldim hediye etti onuda hepsi normalde 200 tutuyor