Aselikoommm benim de bebegim 9 10 aylikken alt pijamasini cikariyordu park besikin alt katinda yatirdi tutnarak ayaga kalkip zaten lijama boyu biraz uzundu uzerine.basa basa cikardi sonra oturdu ayagindan asildi ters bir sekilde , sabah benden once uyaniyor du bir baktim cikmis.sonra gozlemledim ki kendi yapiyor sizinkide oyle olmus olabilir belki