Bebeğim 5 aylık oldu gözleri hep akıyor ve çapak yapıyor iyice arttı sabahları gözleri balçık tutmuş gibi ve hep gözleri dolmuş gibi sulu sulu doktor silmen yeterli dedi masaj yap dedi ama yaptırmıyor kızarıklık olmadığı için damla yazmak istemedi var mı bir çaresi 😏