mry_klc eski postlarıma bakarsan bulabilirsin canım, benim bebeğim de öyleydi, kucağımda ve yüz üstü koyunca tutuyordu ama ellerinden çekince başı geride kalıyordu hiç ama hiç direnç göstermiyordu. Ben bunu kafama taktıktan sonra her sabah ve her sakin anında yani günde defalarca ellerinden tutup kaldırmaya çalıştım egzersiz yaptırdım bir nevi başının arkasına ilk zamanlar destek oluyordum hani anlasın başını öyle tutması gerektiğini falan diye. Sonra sonra hiç destek vermeden çekip kaldırdım. Defalarca kaldırıp kaldırıp geri yatırdım. 15 günde gözle görülür bir fark oldu. Sanırım 4.5 ayını geçmişti tutmaya başladığında.