Doktora gitmelisiniz. Benzer bir süreçten geçiyorum. Doktorlarımız 2 yaşından sonra konuşmayan çocuğu mutlaka doktor görmeli, geç konuşan olup olmadığını anne teşhis edemeyebiliyor dediler. Çocuk doktoruna gitmelisiniz, o bir sıkıntı görürse sizi yönlendirecek. Bazı bölümlerden size yeşil alan oluşturup randevu alabilmenizi de çocuk doktoru sağlıyor çünkü.