Merhaba benim de kızım 4.ayın içinde henüz 3 ay 1 haftalık. Doktorumuz 7 ila 9 saat uyuması bi sorun olmayacağını söyledi bu aydan itibaren. Kilo alımı gelişimi normal bir bebek için öyleymiş. Kızım genelde 5 saat sonra uyanıp meme istiyor ama mama ile beslenen bebeklerin daha uzun süre deliksiz uyuyabildiğini duydum doğru mudur bilmiyorum.