MucizeKalbim Merhaba kızlar. 20 aylık bebeklerinizin uyku düzeni nasıl. Kaçta kalkar kaçta uyurlar. Öğlen uykusu yapıyorlar mi
Lidya-t İstediği saatte yatıyordu genellikle 10 da uyurdu . Sabah sekiz dokuz gibi kalkar. Öğlende 12 de yatıyordu 3 saat uyurdu
Egyrgn Benim bebeğim o aylarda tek uyku yapardı. Oda öğlen uykusu. Saat 1 gibi yatar 3bucuk gibi kalkardı. Akşamları 8-8 bucukta yatar sabah 6:30 7 gibi uyanırdı