Merand Kızlar bebeğim 5 aylık demir için bestiron damla aldım. İçeriğinde 4 yaşından itibaren 20 damla olarak kullanılır diyor. Bebeklerinize kullandınız mı kullanılır mı yani ve kaçar damla?
Kubraaktas_8114 Merand ben kullanıyorum 4 aylik olduğundan beri doktorumuzun tavsiyesiyle su 1 yasında 10 damla günlük
Merand Kubraaktas_8114 sağlık ocağındaki hemşireye sormuştum hiç duymadım ben dedi de o yüzden tereddüte düştüm. Araştırarak almıştım içeriği temiz diye ama 4-10 yaş yazınca aklım karıştı
Kubraaktas_8114 Merand biz bi problem yasamadık 2 tane takipli doktorumuz var 2side bu damlayı önerdi bize zannetmiyorum ztn damla dozaji ona gore ayarlanıyor bu yuzden 10 damla die düşünüyorum