Ozlem_ 2.-ay aşısı kötü demıslerdi bnmde 4.ay ateşinden cektm 3 gun devam etti eczanelere göre cok zorda kalmadıkca fitil atmayı diyor 38bucugu geçsım ve hergun kesınlıkle değil diyorlar bırazdaha bekle geçmezse atarsın bende öyöe yaptm baktm 3.gun hala geçmıyır mecbur attım bıdaha ateşlenmedi