Aysegulensar02 Ben bazı arkadaşlara katılmıyorum. Aslında kötü bir söz değil fln diyenlere. Bu tarz konuşmalar çok kırıcı ve sonuç beğenmeme, eleştirme ve hatta aşağılamaya kadar gidebilir dur demezseniz. Hiçbir kadın bu cümlelere maruz kalmamalı. Ne var kilo alınır verilir. Ama saygı, sevgi aynı kalmaz. Sizi inciterek bir şeyler söylemeye çalışması hoş degil benim gözümde. Asla kabul etmeyin ve normalleştirmeyin, herkes kendine baksın. Bu eleştiri fln da değil üstelik, beğenmediğini ima ediyo bunu da kırıcı bir şekilde. Artık çekinmeden de söylüyor olması, zamanla başkalarının yanında da sizi rencide edebileceğini gösteriyor, izin vermeyin buna