Elacnr3 benim bebegimde 7 aylik saci hic yok her goren erkek sanıyorr😀 kucukken benimde boyleymis sarı ve kelmis 2 yasima geldigimde saclarim çikmaya başlamis. Yani sanırim tek care beklemek 😇 bide sacı kazıtinca yada kestirince daha cabuk uzar derler ya o dogru degil demisti bana doktorum. Sac bianda çıkınca insanlar sac çiktigini saniyor demisti. Ben bu yüzden kazıtmadım zamanla zaten çıkar 😀