Merhaba kızlar, ikizlerim için sütün yanında mamada yedirmek zorundayım soymaları için. Her seferinde su ısıtıp hazırlamak çok zor oluyor. Biberonu ısıtan istenilen ısıya gelince bildirim veren bir ısıtıcı var mı bildiğiniz yardımcı olursanız çok sevinirim.