Saliha03 ben kendim 3 aylıkken dişimi çıkarmışim, 9 aylıkken yurumusum , sulalece bizde durumlar hep böyle bebekler çok erken gelişir , benim büyük kızım 4 bucuk aylıkken ilk dişini çıkardı , ikinci kızımda 8. Ayda çıkardı o babaya çekmiş dedik bizde 😂