Saliha03 Kızlar 7 aya 4 günümüz var toplamda 6 tane dişi var aşağıdaki yan kesiciler bile çıktı 7 aylık kontrolünde sorcam ama neden erkenden erkenden geliyo bu dişler ya bi sorun oluşturur mu acaba aşırı merak ediyorum
Gulsen-011 Benim de bebeğim çok hızlı çıkardı 5buçuk sylıkken çıktı ilk dişi şimdi 7buçuk aylık 7 tane dişi var 8.kabarmış o da geliyor. Genetik diye düşündük biz sorun olacağını düşünmedik açıkcası