5 ay 14 günlüğüz 🥰 bugün ilk tadım günü, öğlen ev yapımı yoğurt ile başlayacağız. bütün gün çılgınlar gibi çığlık atıyor, gülüyor, konuşuyor kendi dilinde 😂 hep oyun ve kucak istiyor. Destekli oturuyor, dün yastıktan öne doğru kaldırmış kendini ve eli ile kendini desteklemiş şekilde bir dakika kadar oturdu. Maalesef yerde olmayı sevmediği için sürünme çok az, arada yelkovan gibi dönüyor. Birkaç defada yüz üstünden döndü ama gerisi henüz gelmedi.
3 aylıkken anne dedi, çok net bir şekilde. 2-3.deyişinde eşimde duyduda inandı. şimdi dededee dayiii dayiiii daaa daaa bütün gün kafa şişiriyor 🤪