Merhaba anneler cocugum erken konustu hic bi sikintisi yoktu konusmasinda ama son bikac haftadir sanki kekelemeye basladi gbi geliyor bazen heyecandan kekeliyor o belli oluyor ama bi tık ilerisi gbi hissediyorum yasayan varmi gecici durum mudur yada doktora goturmeli miyim hangi bolumr goturmeliyim onerilerinizi deneyimlerinizi paylasirsaniz sevinirim.2 yasinda bu arada