Kızlar normalde mamayı 4 hafta içinde tüketin diyorlar ama 1 yada 2 gün gecirsek çok büyük sorun olur mu. Eşimin maaşı 14unun gecesi yatacak bir kaç gün idare etmek zorundayım ama bebeğimin sağlığını da riske atmak hiç istemiyorum ayrıca mamayı sürekli değil günde 2 3 kere falan veriyorum