AfraZ Cildiyeye gittim bebegimin cildi cok hasas iki türü varmis bizde bi kasinti icin surup verdi Bi losyon verdi cunku basini cok kasiyor nemlendir dedi birde hipokort kremi 5 gün kullan dedi bizimki baya ilerlemisti neyaptiysam gecmemisti ins böyle duzelir
gulsene1998 AfraZ hipkort kortizonlu bir krem sanırım ben onu kullandım pişman oldum bence kullanmayın
Anneko AfraZ kardeşim egzama atopik dermatit idi birde alerjik reaksiyonları çok fazlaydı şuan 10 yaşında ama zamanında çok çektik inanılmaz ilerlemişti bizim yanakları bile kabuk bağlamıştı pul pul dökülüyor kanıyordu kortizonlu ilaç kullanmak zorunda kaldık 2 ay sonra düzene girdi ondan sonra da sık sık nemlendirdik vücudunu asla kurumasına izin vermedik diyet yaptı annen emzirdi için ek gıdaya geçince bizde dikkate ettik hala paketli gıdalar ve çilek yemiyor yediği anda tüm vücudu kızarıyor kaşınıyor boğaz akıntısı ve hapşırık baş gösteriyordu anlıyoruz zaten yasak olan neyi yedin diye soruyoruz okul döneminde çok zorlamıştı şükür şimdi kendisi de alıştı
Mamasboy AfraZ benim oğlumda da oldu çok minik bir yerde günde 3-4 kez nemlendir dedi doktorumuz. Onun haricinde kortizonlu krem de verdi 2 gün sürdük sadece. Bir de ben mustela şampuan kullanıyordum oğluma ama doktor Bioderma önerdi ona geçtik çok fark etti hiçbir şeyi kalmadı şükür. Geçmiş olsun size de hassas cilt çok zor benim de cildim aşırı hassas 😔
gulsene1998 AfraZ ben geçen sene kullandım bebeğimde alerjisi vardı doktor egzema sanıp vermişti boşuna kullanmıştm yani alerjisi oldğu için bi işe yaramamıştı hala içimde yaradır keşke kullanmasaydım kortizon ağır bişey yani bence bebeklere hiç verilememsi lazım yinede doktorunuz verdiyse vardır bir bildiği yanlış yönlendirmek istemem kullanın siz ama bi araştırın kortizon nedir diye
AfraZ gulsene1998 haklisiniz bende kac doktora gittim yazdilar bu zamana kdr kullanmadim ama kanatmaya basladi kendini nemlendiricilerde fayda etmiyor Neyapacami sasirdim
Sulebaydir AfraZ geçen söylemiştim hiç zaman kaybetmeyin instgrmda lokmanaktar_snmbrc sayfası var bayan aktarın yaptığı karışımlar kesin geçirir biraz pahalı ama kesin çözüm olur inşallah
Mesti Benim bebeğimde de alerji durumu oldu hipokort kullandım fakat doktorunuz belirtmiş zaten 5 gün kullan diye biz de o şekilde kullandık. İlk 3 gün günde iki defa sonraki 3 gün günde bir defa kullandık geçti kızarıklıklar ayrıca travozol yazmıştı o da gıdı koltuk altı gibi kapalı katlanır yerlere sürmek içindi.
Nurgul- Sulebaydir tüm vucuda mı sürdünüz 2 aylık bebeğimde var tedirgin oluyorum sonrasında çıkmadı mı bir de besinlere dikkat edin diyor o şekilde mi yaptınız
Arsm- A-Derma markasini öneririm ama Turkiyede var mi bilmiyorum, benim oglumun cildini o duzeltti, gunluk nemlendirici ve şampuan cok iyi geldi ve bebegimin cildi duzeldi
Sulebaydir Nurgul- yok sadece egzama olan yere sürüyorsunuz çok şükür geçti. Yumurta süt ürünlerinin kesip geçtikten sonra tek tek deneyeceksnz neye alerjisi olduğunu bulursnz