12 ay 22 günlük oğlum parka falan Gitğmiizde genelde kaydıraklarla değil de deliklere parmağını sokuyor renkli demirleri tutmak istiyor onlarla ilgileniyor sallanmayı çok seviyor içindeyken kahkaha atıyor salladıkça. Ama mesela çocuk geldi mi pek yüzüne bakmıyor yokmuş gibi… bazen de parkın kaydırak bölümüne oturuyoruz ordan merdivenden çıkan çocukları izleyip gülüyor. Bazen de hiç bakmıyor yüzlerine…oğlum da bi gerilik falan var mı yoksa normal mi ?