Rabia3535 Malum havalar soğudu hergün yaptırıyordum artık haftada ikiye düşürücem çünkü çok hassas bünyemiz var ben bile hemen hasta oluyorum sizce nasıl beş aylik
Elika00 Rabia3535 evinize bebeğinize göre en iyi siz bilirsiniz. Ben ek gıda veriyorum 7 aylık çoğunlukla kendi yiyor her yeri batıyor haliyle mecbur hergün duş aldırmaya devam ediyorum duştan sonra kalın giydiriyorum
Deletedmom_33 Rabia3535 7 ay 6 günlük hala hergin 1-2 kez duş aldiriyorum. Hava 20 derece altına düşerse 2 günde bir aldırırım belki ama mama vs kokarsa yine yıkarım
Saafie Rabia3535 Kızım 14 aylık günde iki kere duş alıyordu bire düştü ama bugün hiç yaptırmayablrm , hava kapalı
Theodora Rabia3535 Hava sicak da da olsa soguk da ben her gun yikama taraftariyim. Dusla hasta olunmaz inancindayim. Dogdu dogali bu sekilde hic de hasta olmaz kolay kolay😅
Veragillerden Theodora Katılıyorum. Aralık bebesi olan kızımı karda kışta bile iki günde bir yıkadım. Su hayattır. 🤤
Theodora Veragillerden Ne kadar uzerine titrersek o kadar hasta oluyorlar. Biraz rahat olmak lazim bazi konularda😅
Elisa34 Rabia3535 bende hafta üç kere yaptırmayı düşünüyorum artık havalar serinledi çünkü zaten terlemiyo da artık
Wanderlust Rabia3535 gunde 2-3 kez yapiyor hatta kaka yapti banyoooo, terledi banyoooo, sokaktan geldi banyooo 🙈 cam kapi hep acik ama hic hasta olmuyor sicagi pek sevmez zaten o yuzden sorun yasamadik hic 🌸