Karadut özü demeye gelmiştim ama söylenmiş.bizde boğazdaki yaralara çok iyi gelmişti.bir de kantaron yagi dokuntuleri söndürmustü. Doktor vücudunu sürterek yikamayin çoğalır dokuntuler dedi,ılık duş aldırıp kantaronnyagi suruyordum iyi geliyordu.alerji surubu veriliyor genellikle kasintilar için.1 hafta 10 güne geçiyor ama geçene kadar çok sıkıntı gerçekten.huzursuzluk iştahsızlık sürekli ağlama çok zor.ilk 2 gun ates sonra dokuntuler olmuştu bizde 1 haftada atlattık.gecmis olsun :(