Kızlar 2ay 16gunluk bebeğim mama veriyorum Aptamil normal de 2 ay için 120cc önerilir ama benim bebem doymuyor bnde 160cc veriyorum doyuyor ağlaması kesilip uyuyor sizce fazlamı yükleniyorum yada doğru mu yapıyorum erkek bebek olunca böyle mi oluyor sizce biberonla da alakası olabilir mi lütfen yardım edin