Günaydın anneler bebeğim 1 ay 16 günlük oldu sürekli gaz sancımız ve ağlama krizlerimiz oluyordu dün gece artık ağlamaktan bayıldı diyebilirim evdeyken krize girdi yarın saat sürekli ağladı sesi kısılıyordu artık arabaya bindik arabada da sürekli ağladı hastaneye gidiyorduk yolda ağlarken artık çok yoruldu uyudu bir anda asla susmadı 1 saat kadar nefes almadan ağlıyor nerdeyse. Gaz sansıcı bu kadar olur mu artık ne yapacagımı bilemiyorum 2 farklı doktora götürdüm gaz diyor bir başka doktora daha götüreceğim sizin de fikirlerinizi almak istedim bu kadar ağlama krizi normal mi ya 😔