İnstagramda falan bazı paylaşımlar görüyorum aşısız çocuk diye. 3 aylıkken ek gıdaya geçenler var. Adını hatırlamıyorum kullanıcının ama kadının paylaşımları gördüğümde şok geçirdim ve kendisi psikiyatrist mi ne. Bu aşılar varsa bi sebebi var. Kendisini ifade edemeyen bir bebek sırf sen istiyorsun diye deneme tahtası gibi yetişiyor. Kendilerince en mükemmel onlar. Annelik dersi veriyorlar birde. İlk dozunu yaptırdık 3. Ayda. Bu ay 2. Dozu var ağızdan veriyorlar damla gibi. Hiç yan etkisi olmadı üstelik menenjit ile birlikte yaptırdık biz. Yaptırmaya durumu olan herkes yaptırmalı. Ufacık bir acısı olsa yüreğimiz sızlıyor. Hastanelik olsa dayanamayız. Riske atmayın lütfen…