gizem19_ Ya bebeğim 3 ay 23 günlük sürekli sabah 5 de uyanıyor ve uyumuyor uzun süredir böyleyiz napabilirim bir çözümü yok mu 7 de kalksın bari 😭
tugceizgi gizem19_ benim bebeğim de 1,5 aylık saat 6 da uyanıyordu önceden. Ama akşam banyo yaptırdığım günler 7 ye 10 kala falan uyanıyor. Banyo yaptırıp sırtına bebek yağıyla masaj yapabilirsiniz
MyDarlingSon gizem19_ hahah keşke var deseydim çözümü ama maalesef bebeğim 5 aylık 5.30 6.30 saati şaşmaz uyanır 🤩 Alıştım artık Allahtan uykuya düşkün değilimmm :))))
Beyzahh Valla benimkide öyle hiiç konuşmadan mamasını içiriyorum hemen sallayıp uyutuyorum , 11′e kadar yatıyo tabi arada oynaşıyo onun içinde kundak yapıyorum 😁
Esoca38 gizem19_ Akşam kaçta uyuyor gündüz kaç uyku yapıyor bunlar önemli saatlerinde oynama yaparsanız düzelir umarım :);
gizem19_ Esoca38 normalde uyku rutinimiz var ama hep bu şekildeydi gündüzleri berkimeli saatlerimiz oyun saatlerimiz uyku saatlerimiz var gece de en geç 9 da geçiyoruz uykuya
Btekin gizem19_ bu aylık bi buçuk aylık bebeğim sabah şu saatte kalkıyor diyenler nasil yapıyor acaba benim bebis şu saatte kalkıyor diyemiyorum dengeli uyku saatleri yok ve zaten de doğru dürüst uyumuyor, gece de 🙄🙄🙄
gizem19_ Btekin benim bebeğim gece çok kalkmaz 2 defa anca kalkıyor kendi istediğinde kalkıyor emiyor geri yatıyor ama sabah çok erkenciyiz
157258 gizem19_ benimkide 3 aylık bizde sabah 5 5 buçuk gibi kalkıyoz o saatte oyun oynuyoz çıldırmak üzereyim artık bende
MeloMelo gizem19_ gündüz uykularını alamıyor olabilir. Yada gece çok geç yatırıyor olabilirsiniz çok yorgun uykuya geçiyorsa sabaha karşı uyanmalar oluyor
gizem19_ MeloMelo uyku rutinimiz var gündüz uykularımız felan saatli akşam en geç 9 da gece uykusuna geçiyoruz saati gecikmez gündüzleri de aynı şekilde ama düzelmiyor oyna benimle diyor gülüyor kahkaha atıyor 😂
Eylem1301 gizem19_ valla bir çözümü yok gibi 😂 bizde 3 ay 10 günlüğüz her zaman alarm gibi 5 te uyanır 😢peki sizin kaçta uyuyor
gizem19_ Felfena yeğenim var o da bu şekildeydi 3 yaşında hala aynı değişmeyecek galşba benim oğlusum da😂