btlsmydgn 3 ay 10 günlüğüz. Doğduğundan beri her emmeden sonra kusuyor. Hatta bazen emerken kusuyor. Aptamil AR mama veriyorum onu da kusuyor. Üstümüz, halılar, koltuklar her yer kusmuk. Bu ay kilo alımı da yavaşladı ne yapacağımı bilemiyorum. Çok üzülüyorum
birannebirmelek btlsmydgn benim kızımda 6. Ayına kadar aşırı derecede kustu sonrasında azalmaya başladı reflüsü vardı 8. Aydı sanırım tamamen bitti. Ar mamayıda kusuyordu ama normal mama kadar değildi onuda mı aynı derecede kusuyor
cansuacioglu btlsmydgn 18 günlük bebeğim aynı şekilde mamayı kusuyor emzirince kusuyor kahroluyorum bende 6 günde sadece 75 gram aldı çok gazlı ondan mı diyorum reflüsü mü var acaba diyorum doktorlar tam bişey söylemiyor
cagankusunannesiii btlsmydgn doğduğu günden 6.ayına kadar kustu oğlum her beslenme sonrası reflüsü vardı ar mama falan hiç işe yaramadı bütün mamaları denedik ek gıdaya başlayınca kendiliğinden geçti çok şükür kimse kucağına almak istemezdi ben 6 ay kusmuklu gezdim 🤦♀️
KumsalDerya cagankusunannesiii benimde öyle gaz cikartmaya korkardım gaz damlası verirdim ama çaresini buldum azalma oldu
KumsalDerya btlsmydgn Benim bebekde çok kusuyordu doktorum toz verdi sütle karışım yapıyorum veriyorum azalma oldu
Gulcan_08 btlsmydgn Reflüsü ya da alerjisi olabilir canım. Reflü bebeklerde sık kusma yapar. Doktora götürün neyden kaynaklandığını öğrenin bence. Çözüm bulup kusmalarını azaltabilirsiniz. Doyururken çok yatırmayın biraz dik tutun. Doyduktan sonra da hemen yatırmayın. Yatıracağınız zaman mutlaka reflü yatağında yatırın bence.