Kızlar 17 aylık bebeğim önüne küp küp elma koyuyorum 3-4 eli ne kadar alırsa ağzına tıkıyor
Uzun uzun kessem ısırıp yiyim demiyor ağzına tamamını tepiyor
Bnm yedirmem gerekiyor ben verirken ısır diyorum ısırırarak kücük kücük yiyor ama ağzı bitmeden de geri geliyor o ayrı
Tek tek yemeyi ne zaman öğrenir ya