Selam anneler. Yenidoğan bir bebeğim var 3 haftalık olduk ilk zamanlar sütüm gayet güzel geldi 90 CC sagiyodum şuan 30 zor çıkıyor göğüslerim hiç doluluk yok sağsam da çıkmıyor. Dedim emzireyim belki sağımla belli olmaz diye bebeğimuzun uzun emse de bir süre sonra memeyle kavga ediyo cekip ağlayıp birakiyo gazını falan alıyorum ama yok mama yapınca biberona uzun yıllar aç kalmış gibi hararetle yapisiyo ancak soyup rahatliyo. Göğsümde sadece ucu sizliyo azıcık akiyo sonra bitiyor. İlk bebeğimde de böyle oldu ve zar zor 4-5 ay mama meme gittim bıraktım sonra memeyi. Bu da aynısını mi olacak çok büyük hayallerle başlamıştım ama doymuyor uyumuyor ancak mamayı verince susuyo ve uykuya gecebiliyo. Uzun süre vermiyorm zorla memeyi teklif ediyorum ama nafile. Napsam bilemedim 😔