Norveckizi Böbreklerimi çaldılar sandım yahu İki gün yataktan kalkarken böbreklerim cildirmiscasina agridilar Dedim buralar boşluk kaldı heralde, böbrekleri çaldılar heralde yok böyle bir ağrı her iki yanda. Sizlerde de böyle oldu mu Neydi acaba o ya ☹️
gocebebirbayan Norveckizi ilk 5 gün ölmek için yalvardım desem yeridir. Anneme beni burdan aşağı at dayanamıyorum demiştim. Saçma sapan konuşma diye kızmıştı. Komple tüm vücudum iflas etmişti. Ameliyat dedim ne zormuş arkadaş. Allah uzak etsin hepimizden , kalp ciğer ameliyatı olanlar nasıl dayanıyor acaba nasıl canları acıyor diye oturup o psikolojiyle onlara ağlamıştım 😑
Nrc-2 Norveckizi doğumdan sonra vucdunuz eski haline dönmeye başlıyor organlarınız bebekten dolayı olması gerektiği yerden farklı konumdalardı belki görüp okumuşsunuzdur o yüzden hiç telaşlanmayın eski hallerini alana kadar ağrılar gayet normal geçmiş olsun🌸
Norveckizi MelisaGoktugMommy Ya özellikle böbreklerim Yataktan kalkarken ya da o yatağa geri yatirilirken aklımı kaçıracaktim Yanlarim çürümüş gibi ağrıyordu Dedim bobreklerimi çaldılar heralde cisimde gelmiyo zaten 😂😂😂gerçekten inandım buna
MelisaGoktugMommy Norveckizi ahahaha ay asiri guldum😁😁😁 benimde ilk dogumumda nedense kasigima bi agri giriyodu oyle boyle degil ama geciyor geliyor esime dedim kalk ameliyatta icimde biseyler unuttular kesin aldirmaya gidelim😂😂
Egem06 Norveckizi yani Allah’ta seni güldürsün beni de güldürdün ya 😂😂😂çişimde gelmiyor zaten 😂😂😂ilk gün benim çok kötüydü tüm organlarımı çalmışlar dedim öyle bir ağrı ¾ gün sonunda hafif hafif azalıyor geçmiş olsun canım
Nrc-2 gocebebirbayan bende öyleydim ve allah göstermesin zorunlu olmadıkça keyfi bir durum için asla o masaya yatmam diyorum hayta 2. Çocuğu bile kafamdan sildim bir tane doğum yeter diye🤦🏻♀️ Hala rüyalarımda ameliyata giriyorum😂
gocebebirbayan Norveckizi evet hiç acıya direncim yokmuş 🥺 Allahım cehennem ateşinden ızdırabından korusun ona nasıl dayanacağız 🙁
Norveckizi Egem06 cişimde meğer torba (sonda) takiliymis bana, ondan gelmiyomus Ben ne bileyim onca böbrek ağrısına eyvah dedim bobreklerimi çalmışlar, yapar bu doktor, şikayet mi etsek Aklımda kırk tilki dolandi