Teachersh Bebeğim 5 haftalık neredeyse 2 haftadır düzensiz kaka yapıyor 1 hafta boyunca 1 kere yaptı kaka simdide öyle sürekli ıkınıyo gaz cıkartıyoruz gaz damlası kullanıyorum çiş günde 5-6 kere yapıyor ama kaka yok huzursuzluğuda var bilemiyoruz sizce?
Rumeysaden Teachersh canım benim bebeğimde 4 haftalık bazen bir gün hiç yapmıyor ikiniyormus gibi yapıyo ama kakasıni yaptığında gayet cıvık yapıyor sanırım gaz çıkarmak için çabalıyorlar bu haftalardır kaka yapmamalari normalmiş sonuçta sıvı besleniyorlar