Ben acil sezeryan oldum.bebeğim 6 günlük sütüm bir damla bile gelmedi ben emzirmeye çalışıyorum ancak süt olmadığı için boş çekiyor ve ağlıyor. Aç kaldığı için doktor mama desteği vermek zorundaydım yoksa sarılık olur dedi. Mama yedikçede gazı oluyor doymuyor o kadar üzgün hissediyorum ki artık yutkunmasını dinlemeye başladım. Panik atağa doğru gidiyorum sanırım