Bilmem bu kaçıncı aglayarak post yazışım ama artık gercekten nefes alamadıgımı hissediyorum bugün benim için çok zor bir gündü bebegim yine saatlerce agladı böyle çırpındı kollarımda ambulansı aradım geldiler gidecez hastaneye fakat çocuk deli olacak aklını yitirecek öyle bir aglama siz yatın kucagınıza alın dediler yok töbe asla durmadı gidemedim mamayı değiştirmiştim belkide ondan karın agrısı vardır dediler siz kendi arabanızla götürmeye calısın dediler biz gitsek zaten kesin kaza yaparız o panikle geri eve çıkarttım zar zor saatlerce agladı zor gücün bela uyuya kaldı çok korkuyorum bebegim ölecek birşey olacak diye deli oluyorum panik atak hastası oldum gün içinde neler yaşıyorum bi bilseniz hayatım sıfır bakın aksam yemegi yemedim sabahki yaptıgım kahvaltıyla duruyorum artık bu tükenmenin farklı bir boyutu. Günlerim çok kötü geçiyor hep bi panik halinde bide çok aglayınca nefesi gidiyor kahroluyorum canımdan can gidiyor. Allahım annelik ne zormuş ne zormuş.. Allahım ilk önce bana güç kuvvet akıl saglıgı sonra bebegime ve bütün bebeklere şifa verr 😭😭😭