Bebegimben bana hemşireler iki memeyi 15 er dk emzir her seferinde demişti 1 saatte bir, öyle yaptım, emzirdikçe süt çoğalıyor, sonra sonra doyduğunu anlayıp tek memeye düşürdüm şuan 2 ay 6 günlük, mama kullanmadım. Emzirdikten sonra altına bakın gazını çıkartın, olmadı sakince ninni söyleyin uyur. Yavaşça alışıyorsunuz zaten sonra 😊