Merhaba kizlar mayıstan beri kızıma öğretmeye çalışıyorum ve 2 buçuk yaşında. Bir ara iyiydi söylemeye başlıyordu ki bayramda köye gittik orda bez takmak zorunda kaldım ve geldiğimizde her şeye tekrar başladım hatta memeyi de bırakmıştık ona da başladık. Kaç aydır üzerine yapıyor çiş kaka ve asla söylemiyor. Tuvalete gitmek istemiyor sadece dışarı çıkacağımız zaman tamam hadi yapalım gidelim diyor o kadar gece de tuvalete kaldirdigimda ağlama oturmak istememe aynı sekilde. Kaç ay oldu neler denedim ama yok. Acaba hazır değil mi bıraksam mi seneye bahara bilemedim. Tahammül kalmadı o da ben de inattan çok yıprandık gibi..