Arkadaşlar herkese iyi geceler. 27 aylık kızım var,evde oynamadığımız oyun kalmıyor bir süre sonra çok sıkılıyor. Malum önümüz kış dışarıya da kısıtlı zamanlarda çıkabileceğiz. Siz değerli annelerden Torbalı,Buca,Gaziemir çevresinde kızımı götürebileceğim yarım zamanlı oyun evi,kreş vb yer öneri de bulunmanızı rica ediyorum. Değerli vaktinizi ayırdığınız için şimdiden çok teşekkür ederim 🥰🌸